Et le patch note kivabien :
Citation
Name plates have been added to players. These name plates will display when you target another player.
New reputation titles have been added to the game. Reputation icons will display under nameplates for easy identification of friendly or foe! (everyone's titles will be reset to civilian) Please see our dev diaries for a detailed explanation tomorrow morning (1/18/13).
Leaderboards have been added to the games main menu.
Every new character will now start with a flashlight. Even after the initial starter items have been used.
A Flare gun has been added to the game.
A server hopping fix has been added to the game. Please see our dev diaries for a detailed explanation tomorrow morning (1/18/13).
Added the ability to remove the game hud by pressing F12 while in game.
It is now possible to turn the flash light off while wielding it. Press F to toggle the flashlight on and off.
The in game map will now properly zoom in and out.
Toxicity has been added to the game. Please see our dev diaries for a detailed explanation tomorrow morning (1/18/13).
Update backpacks weights -
GC transaction log has been added (in marketplace there will be button to check your GC statement)
Memory optimizations
Fixed a bug that had characters set to revive at 99hrs.
The targeting reticle has been changed back to a cross.
Overgrowth has been added to main city structures. This is still a work in progress.
Added a bunch of furniture to the interior of some buildings and houses.
Opened up the interiors of some additional buildings. We will be adding a lot more in the future as well!
Traduction home made :
-Une plaque signalétique a été ajoutée aux joueurs. La plaque s'affichera lorsque vous viserez un joueur.
-De nouvelles réputations seront mise dans le jeu. Ces dernières seront affichées sous la plaque signalétique pour une meilleure identification d'un ami ou d'un ennemi (toute les réputations seront remise à zéro vers "civili"). Veuillez lire le journal des développeurs demain matin (18/01/2013) pour plus de détails.
-Le leaderboard sera implémenté dans le menu principal.
-Chaque nouveau personnage débutera avec une lampe torche. Même après que les objets initiaux aient été utilisés.
-Un pistolet de détresse sera ajouté au jeu.
-Un fix "server hopping" sera ajouté au jeu. Veuillez lire le journal des développeurs demain matin (18/01/2013) pour plus de détails.
-Possibilité d'enlever le HUD, tout en restant en jeu, en appuyant sur F12.
-Il sera maintenant possible d'éteindre/allumer la lampe torche en appuyant sur F.
-On pourra dorénavant zoomer ou dézoomer sur la map en jeu.
-Les infections seront de la partie. Veuillez lire le journal des développeurs demain matin (18/01/2013) pour plus de détails.
-Mise à jour (du poids que pourront transporter les sacs à dos ?)
-Les logs des transactions de GC seront ajoutés (dans le marketplace, il y aura un bouton pour voir le status de vos GC).
-Optimisation de la mémoire.
-Correction d'un bug qui fixer le temps de résurrection à 99 heures.
-Le réticule de visé sera remit à l'état de croix.
-Développement des structures principales de la ville. En progression.
-Ajouts d’ameublements dans certains bâtiments et maisons.
-Ouverture additionnelle de plusieurs autres bâtiments. Il en sera mit encore plus dans le futur !
http://forums.playwarz.com/showthread.php?98206-Patch-Notes-1-0-1-1-22-1